Sometimes, i feel like like i really dont belong here, like i'm supposed to be some place else

الاثنين، 5 سبتمبر 2011

Minus One

عاوزة اقابل حد ملوش دعوة باى حاجة بتحصل فى حياتى
ملوش دعوة بمتغيراتى ولا بمتقلبات حياتى
ملوش دعوة الشهر دا بفكر ف ايه
 ولا الشهر الجاى ورايا ايه
ولا يهمه انا بعمل ايه
كل اللى عاوزه انا
عاوزنى ابقى معاه
حتى لو فى حاجة شغلانى
ميقبلش انه حاجة تشغلنى عنه
حتى لو مهمة بالنسبالى او مصيرية
بردو يبقى موجود جنبها فى عقلي وقلبي
صحيح مهم اوى يفهم حكاية جنبها دى
لانى اينعم .. عاوزاه فعلا فى حياتى
بس مش عاوزاه يكون كل حياتى
انا عاوزة حياتى زى ما هى
بس فى نفس الوقت
يكون موجود
فى الصورة
يمكن
.
.
يكملها



هناك تعليقان (2):

  1. لا فعلا انتى دماغ

    طب المحروس ده نلاقيه عند اى ترزى

    و لا موجود جاهز فى الفاترينات و المحلات
    اسالى فى اولاد رجب او كار فور
    انا طبعا بهزر بس ده ميمنعش انك دماغ
    سعيد بزيارتى الاولى
    تحياتى

    ردحذف
  2. وممكن نلاقيه فى ملجأ اطفال

    طفل يتيم لا يعي من الدنيا معنى الطموح اللى بياخد الانسان من روحه

    طفل ,, الحب هو كل احتياجه

    انا اسعد بزيارتك الاولى

    ردحذف